FAQ: Medlemskap

All other things about Ichiban...

FAQ: Medlemskap

Postby Earthbind on 20 Mar 2011, 18:33

Q: Vad kostar det att bli medlem i ICHIBAN?
A: 100:- för ett helt år.

Q: Hur blir jag medlem?
A: Enklast är ifall du betalar avgiften vid den första aktiviteten du väljer att delta i under det gällande året. Det kan t.ex. vara vid Japanese Movie Night, anime-marathon, matlagningskvällar eller kanske någon av våra studiecirklar. Ifall du inte är medlem sedan tidigare och väljer att komma på vårt konvent ICHICON så ingår då medlemsavgiften för ICHIBAN i biljettpriset till konventet.

Q: Vad får jag som medlem får mina 100 kronor?
A: Du får möjligheten att delta i alla våra aktiviteter som vi organiserar. Schema för dessa aktiviteter finner du här. Du får även tillgång till vår egna föreningslokal som är öppen för alla våra medlemmar. Där finns en kiosk som säljer fika, godis, dagens lunch och självklart Pocky! :c_love)
Här finns även möjlighet att läsa och teckna manga, kolla på anime/film, spela tv-spel, sjunga karaoke och massa mer. Lokalen är inte öppen varje dag men ifall det är en studiecirkel, filmkväll eller annan aktivitet brukar lokalen vara öppen kvällstid. Man kan alltid ringa 0470-580048 och se ifall det finns någon i lokalen just då ;)
Det finns även möjlighet att övernatta för de som inte bor i Växjö.
Image
It's the realization of my aspiration. I hope to play along with the heartiest gadgetry manifesting my sensibility.
So, I can not help being particular about the every surroundings.
Earthbind
Global moderator

Return to General